8 månader!

Nu har dagen kommit då jag och min älskling har varit ihop 8 hela månader. :)
Vi blev ihop helt slumpmässigt. Det var när hans bröder och kompisar var till en av mina kompisar en bit ifrån mej. Så råkade jag vara där den kvällen. Så ringde min nu varande älskling till sin bror och hans bror gav telefonen till mej. Jag visste inte vem jag talade med, men så addade jag honom på msn och efter det satt vi och skrev med varandra dagligen.
Därifrån började vårt förhållande, men vi blev ihop 28.12.2008. Jag har aldrig varit såhär lycklig och glad som jag är nu när jag är ihop med en underbar kille. :)

Okej idag är det också min bror födelsedag. :) Han fyller 18. Han väntar så på att han skall få körkort och att han skall få börja köra med vår gemensamma bil.
När han börjar köra är det bara för mej att sitta på om jag vill komma nånstans. :P
Grattis min lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0